^Vissza a lap tetejére
Contact Information
Telephone: +36 20 911 0504
e-mail:info@robitbt.hu

RoBIT számítástechnikai BT

Ügyviteli szoftverek, több mint 20 éve a piacon.

  • 1 Adatmágus-eszköz program

    Tárgyi eszköz és immateriális javak nyilvántartása, Értékcsökkenés számítás. Tárgyi eszközök, immateriális javak nyilvántartása, Számviteli törvény és adótörvény szerinti ÉCS. számítás, Érték növelés, érték vesztés, visszaírás, eladás, selejtezés. Maradvány érték kezelés Könyvelési feladás (lista és XML fájl), Nyilvántartási karton. Leltár lista Rendszer: Microsoft Windows 9x/ME/NT/2000/XP/VISTA/Windows7/Windows8
    Bővebben...
  • 2 Adatmágus-pénztár program

    Házipénztár kezelő program. Házipénztár nyilvántartás, időszaki pénztárjelentő, rovancs, kiadási/bevételi bizonylat nyomtatás Pénztár bizonylatok rögzítése, nyomtatása. Partner adatbázis kezelése, Integrálható a WSZAMLA számlázó programmal....
    Bővebben...
  • 3 Adatmágus-kontir könyvelő program

    Kettős könyvvitelt vezető KFT -k, betéti társaságok, társadalmi szervezetek és könyvelő irodák számára. 20 éve használják, a felgyülemlett felhasználói tapasztalatok alapján folyamatosan fejlesztett kiemelkedő minőségű szoftver. Napló lista, Könyvelési karton, Főkönyvi kivonat, Vevő-szállító analitika, ÁFA kimutatás(xx65 bontásában), ÁFA arányosítás Mérleg, ......
    Bővebben...
  • 4 Adatmágus-számla program

    Cikk adatbázis karbantartás, Vevő adatbázis karbantartás, Számla készítés, Testre szabható számla formátum, Többnyelvű számla formátum is kialakítható, "Csekkes" számla készítés lehetséges, LOGO megjelenítés lehetséges, Boriték nyomtatható, Integrálható a házipénztár kezelő programmal
    Bővebben...
  • 5 ROBIT BT

    Több mint 20 éve a piacon, több száz elégedett ügyfél. Szoftver fejlesztés egyedi igények szerint, univerzálisan használható kész kiforrott ügyviteli programok. Megbízható, kölcsönös előnyökre törekvő üzleti kapcsolat, korrekt árak.
    Bővebben...

Áttekintés

 

Ez a program a "Segítsünk együtt a menekülteknek" csoport munkájának logisztikai támogatását célozza. A program segítségével rendezett formában tekinthető át az egyes alapanyagok raktárkészlete, az hogy a különböző támogatók (adományozók) révén milyen beérkezések várhatóak a közeljövőben, nyomon követhető az egyes összetevők fogyása, átlagos felhasználása is.

Az adományozók facebok bejelentkezésüket használva léphetnek be a programba és tájékozódhatnak az egyes alapanyagok, segédanyagok raktárkészleteiről, megnézhetik, hogy miből van hiány mit kellene beszerezni, rendelni. Láthatják azt is, hogy a többiek intézkedéseinek a következtében milyen beérkezések várhatóak a közeljövőben. Így elkerülhetőek a felesleges, dupla rendelések és biztosítható, hogy mindig mindenki éppen azt rendelje, hozza amire a legnagyobb szükség van.

A rendelkezésre álló emberi erőforrások mennyiségétől függően a programot többféle módon használhatjuk:

Maximalista használat

Ez esetben amellett, hogy az adományozók a programba beviszik az egyes termékek várható beérkezési időpontjait és mennyiségeit, a készleteket figyelő, kezelő önkéntesek (továbbiakban "készlet menedzserek" a programba beviszik az egyes termékek tényleges beérkezési időpontjait és mennyiségeit is, valamint a felhasználásokat (főzés, kiosztás) is (dátum + mennyiség). A program a bevitt tényleges beérkezési és fogyási adatok alapján automatikusan tartja nyilván a raktárkészletet és ugyancsak automatikusan piros kiemeléssel jelzi azon termékeket amelyek készlete az előre beállított "minimális készlet" alá csökkent, tehát amelyből sürgős beszerzésre van szükség. A készlet menedzserek az automatizmusokat felülbírálva is bejelölhetnek "Sürgősen beszerzendő"-nek egyes termékeket, és módosíthatnak az automatikusan számolt raktárkészleteken (ez utóbbira pl. olyankor lehet szükség ha valamely alapanyag megromlik, ki kell dobni - reméljük ez nem fordul elő gyakran). Sajnos azt látni kell, hogy ez a fajta használat elég sok emberi munka ráfordítást is igényel a készlet menedzsernek/menedzsereknek folyamatosan dolgozniuk kell a beérkezések és felhasználások adatainak bevitelével.

Minimalista használat

Ha nem tudjuk a maximalista használathoz szükséges emberi munkaidő kapacitást biztosítani, akkor lehetőség van egy egyszerűsített használatra is. Ebben az esetben gyakorlatilag nincs nagyobb munkaidő igény annál mint amit jelenleg a Google táblázat vezetése jelent.

Ez esetben emellett, hogy az adományozók a programba beviszik az egyes termékek várható beérkezési időpontjait és mennyiségeit, a készlet menedzser minden nap áttekinti a termékek raktárkészletét és termékenként ezt az egy számot viszi csak be a programba. Ez esetben a program nem jelzi automatikusan a sürgősen beszerzendő termékeket hanem ezt is a készlet menedzsernek kell "kézzel" jelölnie (ez a raktár készlet bevitelével egy időben végezhető el, egyetlen kattintással). Ilyenkor sajnos az adományozók a programban nem tudnak tájékozódni a tényleges beérkezésekről és a felhasználásokról.

 

Forrás fájlok a GITHUB -on

 

Facebook Twitter Google Bookmarks RSS Feed 

COPYRIGT Dizájn: CONSULTING SERVICESS FREE JOOMLA TEMPLATES